środa, 14 stycznia 2015

Prolog



Chcesz poznać moją historie?
Może jest trochę zagmatwana, ale postaram się przedstawić  ją jak najlepiej potrafię.
To jest historia o miłości, którą darzyłem… i wciąż darze dwie osoby.
Dwie różne, pod każdym względem, osoby.
Zrozumiem, jeśli będzie ci ciężko pojąć to, co czułem… i co czuję do teraz.
Czasami sam się w ty wszystkim gubię.
Czasami tego nie rozumiem.
Wtedy biorę do ręki dwa zdjęcia, jej i jego.
Patrzę na ich uśmiechnięte twarze i rozumiem dlaczego właśnie teraz  tkwię w tak trudnej dla mnie sytuacji.
Te dwie, niezmiernie ważne dla mnie osoby budują mój świat.
Mogę nawet powiedzieć, że są nim, że są moim światem.
Teraz nie wyobrażam sobie życia bez nich.
Boję się chwili, w której przyjdzie mi wybrać.
Co dzień zastanawiam się kogo bym wybrał.
Nie wiem.
Podświadomie wzbraniam się przed tym wszystkim.
Przed tymi decyzjami.
Jednak moje serce krwawi.
Krwawi wtedy, gdy sobie pomyśle, iż w końcu nadejdzie ten dzień.
Nieunikniony dzień wyboru.
Nie chcę ich ranić.
Kocham ich tak samo.
Ją… i jego.
  wszystkim co mam.
Nie chcę ich stracić.
Może jestem samolubny, ale prawda jest taka, że nie potrafię żyć bez nich.
Są jak powietrze niezbędne do życia.
They’re my reason to be.

4 komentarze: